Regulamin
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Wypożyczalnia sukienek OND, dostępna pod adresem internetowym: onenightdress.pl prowadzona jest przez Filipa Sówkę. Siedziba firmy: Kalisz, Śródmiejska32, 62-800 Kalisz, NIP firmy: 6182200528. Wypożyczalnia www.onenightdress.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie
2. Użytkownicy mogą skontaktować się z Usługodawcą za pośrednictwem: a) e-mail: one_night_dress@outlook.com b) kanałów społecznościowych facebook – WypozyczalniaOND oraz instagram ond_wypozyczalnia
3. Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Wypożyczenia Produktu oraz tryb postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez wypożyczalnie www.onenightdress.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
4. Korzystanie, w jakikolwiek sposób, z usług Elektronicznych wypożyczalni www.onenightdress.pl jest jednoznaczne z zapoznaniem się regulaminu i polityki prywatności strony internetowej oraz akceptacją regulaminu i polityki prywatności.
5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
• ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
• ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
• ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
• ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE
1.FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej www. https://www.onenightdress.pl /zamowienie umożliwiający złożenie Zamówienia.
2. KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Wypożyczenia ze Sprzedawcą.
3. KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązane bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
4. PRZEDSIĘBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
5. PRODUKT – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Wypożyczenia między Klientem a Sprzedawcą.
6. REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu.
7. SKLEP – Sklep internetowy/wypozyczalnia Usługodawcy działający pod adresem www.onenightdress.pl
8. SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA – sklep internetowy OND działający pod adresem: www.onenightdress.pl
9. UMOWA WYPOŻYCZENIA – Umowa Wypożyczenia Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
10. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Wypożyczenia Produktu ze Sprzedawcą.
11. CENA – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest obowiązany zapłacić Sprzedawcy za Produkt.
12. Zwrot- integralna część działalności wypożyczalni. Każdy produkt objęty umową wypożyczenia musi być zwrócony za pośrednictwem paczkomatu Inpost za pomocą metody szybkiego zwrotu InPost.
13. Reklamacja- prawo Klienta do otrzymania zwrotu pieniędzy lub wymiany produktu wynikają ze z podważenia określonego przez Sklep opisu zakupionego przedmiotu ze stanem faktycznym.
14. Wymiana – prawo klienta do otrzymania innego produktu, po uprzednim odesłaniu pierwotnego produktu. Wymiana musi być zgodna z obowiązującym regulaminem sklepu.
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA
1. Sklep www.onenightdress.pl prowadzi wypożyczenie Produktów za pośrednictwem sieci Internet na terytorium całej Polski.
2. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę wypożyczenia określonego Produktu na warunkach podanych w regulaminie.
3. Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki. Cena nie zawiera kosztów dostawy.
4. Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień (www.onenightdress.pl/zamowienie).
5. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia oraz dokonanie płatności – w niektórych przypadkach niezbędne jest przesłanie potwierdzenia płatności.
6. Klient nie ma możliwości zamówienia produktu w celu jego przymierzenia. Przymiarki fizycznej można dokonać jedynie poprzez umówienie się na wizytę w Showroomie, który znajduje się w Kaliszu na ulicy Śródmiejskiej 32/4 .
7. Okres wypożyczenia wynosi maksymalnie 4 dni kalendarzowe (bez względu na święta lub weekend) na który składają się:
• Dzień 1 – Dzień otrzymania paczki – W zależności od dostępności produktu oraz czasu rezerwacji Klient może otrzymać paczkę w przeciągu od 1 do 3 dni przed planowanym wydarzeniem.
• Dzień 2 – Dzień realizacji wypożyczenia – uroczystość, wydarzenie itp.
• Dzień 3 i 4 -Dzień zwrotu sukienki – Klient ma czas na zwrot produktu maksymalnie 2 dni kalendarzowe po wydarzeniu do godziny 9:00. Po tym czasie będzie naliczana
opłata w wysokości 30 PLN za dzień.
8. Paczkę w paczkomatach Inpost można umieszczać również w święta i weekendy (niedziela). W sytuacjach nadzwyczajnych, z przyczyn niezależnych od Sklepu, leżących po stronie firmy kurierskiej, dostawy paczki mogą być opóźnione lub w ekstremalnych przypadkach nie dotrzeć na czas. Zamawianie produktów musi nastąpić z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym, by Klient miał pewność, że paczka dotrze na czas.
ZAWARCIE UMOWY WYPOŻYCZENIA
1. Do zawarcia Umowy Wypożyczenia niezbędne jest złożenie zamówienia na stronie Sklepu internetowego oraz rejestracja konta i spełnienie wymogów technicznych.
2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca potwierdza jego otrzymanie za pośrednictwem wiadomości e-mail.
3. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zawiera potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia: numer zamówienia, adres wysyłki, status płatności i inne istotne szczegóły.
4. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, zostaje zawarta Umowa Wypożyczenia między Klientem, a Sprzedawcą, tym samym klient akceptuje regulamin strony.
5. Klient oświadcza, że nie podda produktu żadnym zabiegom chemicznym, czyszczącym i żadnym innym oraz na własną rękę nie będzie naprawiał produktu.
6. Klient zobowiązany jest do zapoznania się z umieszczonymi wymiarami produktów w cm pod każdym produktem w celu uniknięcia nieodpowiedniego dopasowania rozmiaru. Oznaczanie standardowe od XS do XXL mogą się różnić w zależności od danego produktu, dlatego należy kierować się rozmiarówką podaną w centymetrach. Sukienki mogą się delikatnie różnić od nowych (np. Kolor, delikatne uszkodzenia, przeróbka krawiecka itp.)
SPOSOBY PŁATNOŚCI
1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
• płatność za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności (przelewy24, blik)
2. W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej, BLIK lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.
3. Produkt zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu zamówienia.
4. Ceny prezentowane w Serwisie internetowym są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU
1. Koszty dostawy Produktu, które pokrywa Klient, są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia.
2. Na termin dostawy Produktu składa się: czas kompletowania Produktu, czas w którym poprzedni Klient zwróci daną rzecz, oraz czas dostawy Produktu przez firmę kurierską tj. InPost
3. Dostawa Produktów przez przewoźnika
• Dostawa standardowa to dostawa dostępna przez cały tydzień, standardowy czas oczekiwania na wysyłkę następuje w terminie deklarowanym przez przewoźnika tj. Do 2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki( brak dostawy w weekend oraz święta).
• Dostawa ekspresowa- Paczka w weekend -dostawa w sobotę, gdy Klient składa zamówienie w terminie: od czwartku 16:00 do piątku 15:00, by uzyskać dostawę do najbliższej soboty.
4. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieoczekiwane problemy lub opóźnienia związane z dostarczeniem paczki przez dostawce tj. Inpost
5. Zakupione w Sklepie Produkty są wysyłane na terenie Polski wyłącznie za pośrednictwem paczkomatów InPost.
ZWROTY PRODUKTÓW
1. Zwroty wypożyczonych produktów są integralną częścią Umowy Wypożyczenia. Klient podczas zawarcia Umowy Wypożyczenia zobowiązany jest zwrócić produkt w stanie takim jakim go otrzymał.
2. Klient podczas składania zmówienia automatycznie oświadcza, że zapoznał się i akceptuje regulamin włącznie z przebiegiem zwrotu produktów.
3. Zwrot produktu rozumiany jest jako napisanie kodu wygenerowanego na szybkie zwroty InPost na paczce oraz umieszczenie paczki z Produktem w paczkomacie.
4. Klient zobowiązany jest do zwrotu wypożyczonego produktu najpóźniej do drugiego dnia od zdeklarowanego dnia wypożyczenia do godziny 9 rano tj.: Klient dokonał rezerwacji produktu na sobotę, więc paczka musi zostać zwrócona maksymalnie do poniedziałku do godziny 9 rano.
5. Zwrot wypożyczonych produktów możliwy jest jedynie za pomocą paczkomatów Inpost. Kod zwrotu generowany przez klienta przez szybkie zwroty InPost.
6. Klient wraz z zawarciem Umowy Wypożyczenia akceptuje kary za niezwrócone produkty: 30 PLN za każdy dzień opóźnienia za jeden produkt.
7. Klient, który nie odeśle Produktu w terminie zostaje pozbawiony możliwości ponownego wypożyczenia produktów na czas określony przez Sklep.
8. Nie ma możliwości anulacji złożonego i opłaconego zamówienia.
9. Po odesłaniu Produktu Sklep w terminie 4 dni roboczych od jej otrzymania sprawdza, czy przesyłka jest kompletna oraz czy Produkt nie zawiera trwałych uszkodzeń. W przypadku stwierdzenia trwałych uszkodzeń Produktu Sklep zobowiązany jest powiadomić Klienta o szkodzie i kwocie jaką Klient musi przeznaczyć na przywrócenie produktu do stanu, w którym Klient go otrzymał lub jeśli nie jest to możliwe Klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów nowego produktu o tej samej wartości pieniężnej.
10. Klient nie ponosi dodatkowych kosztów za drobne uszkodzenia tj. Pęknięcie na szwie oraz dające się usunąć zabrudzenia produktu.
11. Sklep może dochodzić roszczeń na drodze postępowania cywilnego gdy polubowne porozumienie nie przynosi zadowalających efektów.
WYMIANA PRODUKTU
1. Wymiana produktu możliwa jest w przypadku:
• Gdy Produkt ma nieodpowiedni rozmiar
• Gdy Produkt nie jest zgodny z opisem oraz zdjęciami umieszczonymi na stronie internetowej Sklepu
• Gdy model nie spełnia oczekiwań Klienta
2. Klient może dokonać wymiany produktu jedynie w przypadku gdy do dnia okoliczności, na którą produkt został wypożyczony pozostało niemniej niż 1 pełny dzień roboczy tj. Jeśli okoliczność wypada w sobotę Klient zobowiązany jest do powiadomienia o wymianie produktu do piątku do godziny 12. Następnie, wspólnie ze Sklepem do godziny 15:00 ustala na jaki produkt może wymienić.
3. Wymiana odbywa się zgodnie z dostępnością Produktów, może to być zupełnie inny Produkt lub ten sam Produkt w innym kolorze.
4. Wymiana Produktu nie jest możliwa gdy:
• Klient korzysta z ekspresowej wysyłki w weekend lub standardowej i otrzymuje Produkt w dzień okoliczności, na którą dokonał wypożyczenia.
• Klient korzysta ze standardowej wysyłki lub ekspresowej, ale do czasu wydarzenia pozostało mniej niż 24 godziny.
• Nie ma możliwości dokonania zwrotu Produktu tym samym zwrotu kosztów bez uzasadnienia (z wyjątkiem: Reklamacje punkt 1).
• Koszt wymiany Produktu na inny, możliwy zaproponowany przez Sklep, jest płatny i wynosi 30 PLN.
• Wymiana jest możliwa jedynie po umieszczeniu Produktu zwracanego w paczkomacie. Sklep otrzyma automatyczne powiadomienie, gdy Produkt zostanie umieszczony w dowolnym paczkomacie InPost.
Rezygnacja z wypożyczenia
• Bezpłatna rezygnacja z terminu wypożyczenia jest możliwa na 14 dni przed planowanym wypożyczeniem. Sklep zobowiązuje się zwrócić pełną kwotę.
• Rezygnacja z wypożyczenia w terminie do 7 dni przed planowanym wydarzeniem wiąże się ze zwrotem 50% całości kwoty, którą Klient zapłacił.
• Rezygnacja z terminu wypożyczenia na mniej niż 7 dni przed planowanym wydarzeniem wiąże się z brakiem zwrotu kwoty, którą Klient zapłacił.
REKLAMACJA
1. Reklamacja danego produktu jest możliwa jedynie w przypadku wystąpienia nieprawidłowości tj. gdy otrzymany produkt jest zniszczony, poplamiony, rozpruty, przetarty, ma niedziałający zamek lub inne zapięcia, zamówienie jest niekompletne, wysłano: rozmiar, model, kolor odbiegający od tego, który Klient wypożyczył lub widoczne są inne ubytki Produktu.
2. Czas, w którym Klient może ubiegać się o reklamacje wynosi 12 godzin po wyciągnięciu przesyłki z paczkomatu. Sklep otrzymuje powiadomienia o odebraniu przesyłki przez Klienta automatycznie.
3. Każdy Klient zobowiązany jest do sprawdzenia stanu otrzymanego Produktu oraz porównanie z tym, który widnieje w zakładce “Zamówienia” na stronie internetowej Sklepu.
4. Reklamacji należy dokonać za pośrednictwem internetu na adres mailowy: one_night_dress@outlook.com. W zgłoszeniu należy umieścić: nr zamówienia, nr paczki umieszczony na etykiecie nadania paczki (etykieta Inpost) opisać nieprawidłowości, dołączyć zdjęcia ubytków/nieprawidłowości oraz zdeklarować chęć wymiany na inny Produkt lub chęć otrzymania zwrotu pieniędzy.
5. Reklamacja nie jest możliwa w przypadku nieodpowiedniego dobrania rozmiaru z winy Klienta. Przy każdym produkcie podany jest wymiar produktu w centymetrach, jeśli odpowiada on rzeczywistym wymiarom Produktu mierzonego na płasko reklamacja nie jest możliwa.
6. Jeśli wymiary Produktu w centymetrach umieszczonych na stronie internetowej nie są zgodne z wymiarami rzeczywistymi Produktu reklamacja jest możliwa.
7. Sklep zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 12 godzin od jej otrzymania. Brak odpowiedzi ze strony Sklepu oznacza akceptacje reklamacji i dostosowanie się do zwrotu kosztów lub wymiany Produktu.
8. Zwrot kosztów w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji możliwy jest jedynie po zwróceniu Produktu przez Klienta oraz zweryfikowania przez Sklep występujących wad/ ubytków ukazanych na zdjęciach nadesłanych w załączniku reklamacji przez Klienta. Po pozytywnej weryfikacji Sklep dokona zwrotu pełnej kwoty, którą zapłacił Klient w ciągu 3 dni roboczych na wskazany numer bankowy.
9. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana na trwałym nośniku – wiadomość mailowa, jako odpowiedź do wysłanej wiadomości.
WYMAGANIA TECHNICZNE
1. W celu korzystania z usług Sklepu internetowego niezbędne jest posiadanie urządzenia z dostępem do Internetu, posiadanie skrzynki pocztowej, adresu e-mail, konta w aplikacji Inpost, możliwości wykonywania płatności online za pomocą bramki płatniczej przelewy24 oraz jednej z przeglądarek internetowych umożliwiających wyświetlanie stron internetowych wraz z włączoną obsługą “cookies” : Internet Explorer 8, Opera 10.00, Google Chrome 10.0, Mozilla 4.0 lub ich nowsze wersje. Więcej o plikach cookies znajdziesz w Polityce Prywatności Sklepu.
REJESTRACJA KONTA
1. Rejestracja Konta jest niezbędna do złożenia zamówienia i wypożyczenia Produktu w Sklepie. Następuje ona poprzez wypełnienia formularza rejestracji umieszczonego w zakładce “Moje Konto”. Rejestracji można dokonać również podczas składania zamówienia.
2. Podczas rejestracji konta użytkownik oświadcza, że:
• Zapoznał się z treścią Regulaminu Sklepu, Polityki Prywatności oraz akceptuje wszystkie wyżej wymienione.
• Spełnia wymagania techniczne, zamieszone w Regulaminie.
3. Użytkownik oświadcza, że hasło, które stworzył podczas rejestracji jest przez niego chronione oraz nikomu nie udostępniane.
4. Użytkownik oświadcza, że jest jedynym właścicielem konta oraz wszystkie złożone zamówienia są w pełni umyślne i wiążące.
5. Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za udostępnienie loginu i hasła dla osób trzecich.
6. Użytkownik może usunąć swoje konto, co spowoduje bezpowrotne usunięcie wszystkich danych użytkownika.
7. Sklep może zablokować lub usunąć konto Klienta, gdy naruszy postanowienia Regulaminu, dokona oszustwa lub umyślnie będzie chciał zatuszować szkody/ zniszczenia Produktu.
ZAMÓWIENIA USŁUGI
1. Klient jest zobowiązany do podania prawdziwych i prawidłowych danych niezbędnych do realizacji zamówienia.
2. Sklep ma obowiązek zawiadomić Klienta o braku zamówionego produktu w magazynie w terminach wskazanych w zamówieniu niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 3 dni od stwierdzenia tego faktu. Klient w takim przypadku może wyrazić zgodę na zmianę terminów wypożyczenia, zrezygnować z zamówionego Produktu i w to miejsce wybrać inny lub całkowicie zrezygnować z zamówienia.
USZKODZENIE PRODUKTU
1. W przypadku umyślnego lub nieumyślnego trwałego uszkodzenia Produktu Klient zobowiązany jest do zwrócenia kwoty w wysokości pierwotnej ceny katalogowej danego Produktu.
Przez nieumyślne lub umyślne trwałe uszkodzenie Produktu rozumie się:
• Uplamienie Produktu
• Rozprucie w miejscu innym niż na szwie
• Utworzenie przedarcia lub dziury
• Oderwanie frędzli/cekinów/kamieni i innych elementów dekoracyjnych.
• Zgubienie elementu, który dołączony jest do głównego Produktu za pomocą agrafki, guzików i innych zapięć.
• Zmechacenie materiału
• Wszelkie trwałe przeróbki krawieckie
2. Sklep zobowiązany jest do powiadomienia Klienta o kwocie, którą Klient musi zwrócić opierając się na pierwotnej cenie zakupu Produktu przez Sklep.
OPINIOWANIE USŁUGI
1. Opinie na temat zrealizowanego zamówienia można wystawić za pomocą wyszukiwarki google lub na profilu Sklepu na Facebooku (https://www.facebook.com/WypozyczalniaOND)
2. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za treści zamieszczone w udostępnionej opinii.
3. Klient wyraża zgodę na umieszczenie treści jego opinii wraz z Imieniem, Nazwiskiem oraz zdjęciem (jeśli takie posiada) na stronie internetowej Sklepu, Instagramie oraz Facebooku Sklepu w celu własnej promocji Sklepu.
4. Zabrania się Użytkownikom zamieszczania opinii, które:
a. są sprzeczne z obowiązującym prawem,
b. naruszają prawa osób trzecich,
c. naruszają prawa autorskie,
d. są powszechnie uznawane za wulgarne lub obraźliwe,
e. wzywają do nienawiści na tle rasowym, wyznaniowym lub etnicznym,
f. nawołują do aktów przemocy,
g. obrażają Klientów lub inne osoby,
h. promują inne strony internetowe, w tym sklepy internetowe lub inne wypożyczalnie
i. zawierają treści o charakterze pornograficznym,
j. zawierają treści o charakterze reklamowym,
k. stanowią linki prowadzące do stron zawierających w/w treści.
5. Sklep zastrzega sobie prawo do usunięcia nieprawdziwej opinii wystawionej przez Klienta lub opinii, które zawierają w/w treści.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Umowy zawierane poprzez Sklep są zgodne z prawem polskim.
2. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu, zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
3. Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Klientem będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie będzie to możliwe, lub też nie będzie satysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.
4. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą będącym jednocześnie Klientem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.
5. Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie, po zakończeniu postępowania reklamacyjnego, wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
6. Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
7. Jakiekolwiek kopiowanie treści zamieszczonych na stronie jest niezgodne z prawem. Wszystkie treści chronione są prawem autorskim.
Przejdź do wypożyczalni
Wypożycz sukienkę w One Night Dress.
Nie zapomnij dobrać torebki do zestawu!